
Բրենդ

Հիմնադրում
1958 թվականին ստեղծված Hongqi ապրանքանիշը Չինաստանի ավտոմոբիլային արդյունաբերության խորհրդանիշն է։ Սկզբնապես նախատեսված լինելով պետական պաշտոնյաների և ազգային կարևոր միջոցառումների համար՝ Hongqi ավտոմեքենաները դարձել են շքեղության և որակի խորհրդանիշ։ 2018 թվականին Hongqi-ն ներկայացրեց նոր ռազմավարություն և դիզայնի հայեցակարգ, ինչը նպաստեց վաճառքների աճին և ապրանքանիշի միջազգային ճանաչմանը։

Ապրանքանիշի հայեցակարգ
Hongqi-ն ընդգծում է «նոր ազնվականություն», «նոր նրբագեղություն» և «նոր զգացմունքներ»՝ համադրելով արևելյան ավանդական մշակույթը համաշխարհային առաջադեմ մշակույթի, նորագույն տեխնոլոգիաների և նուրբ զգացմունքային փորձառության հետ՝ ստեղծելով բարձրակարգ արտադրանք և ծառայություններ։
Դիզայնի լեզու
Hongqi-ն արտահայտում և լիովին մեկնաբանում է «նոր ազնվականություն և նրբագեղություն» դիզայնի հայեցակարգը։ Ապագայում «Հոնցի» ընտանիքը կօգտագործի այս միասնական դիզայնի լեզուն։

Հրաշալի ջրվեժ

Դրոշակով լոգո

Թռիչքագործ թևեր

Դրոշի գծերը, որոնք սահում են քամու մեջ
Արտադրանքի գիծ

Hongqi ընտանիքը ներառում է չորս շարքի արտադրանք՝ L, S, H և Q։
• L շարքը՝ Hongqi բարձրագույն ավտոմեքենաներ
• S շարքը՝ Hongqi կուպեներ
• H շարքը՝ Hongqi հիմնական ավտոմեքենաներ
• Q շարքը՝ Hongqi կոմերցիոն ավտոմեքենաներ
Հաջորդ հինգ տարիների ընթացքում Hongqi-ն նախատեսում է ստեղծել 21 նոր արտադրանք, որոնք կներառեն ընտանիքի բոլոր չորս շարքերը։